9:00-17:00 / info@detailers.ee / (+372) 5306 2253
Ja jums bija problēmas ar preci vai prece nav piemērota, tad preces ir iespējams atgriezt mūsu interneta veikalā 14 dienu laikā.
Pirms nosūtāt atgriešanas pieprasījumu, pārliecinieties, ka:
- Preces iepakojums ir atvērts, bet nav bojāts (atgriežamais iepakojums nav bojāts, saplēsts utt.).
- Prece ir pilnībā nokomplektēta, t. i., iepakojums un visas detaļas ir neskartas.
- Krājumam nav lietošanas pēdu.
- Preces neietver atvērtos iepakojumos iepakotus higiēnas vai individuālās aizsardzības līdzekļus.
- Ja prece ir bojāta, noteikti pievienojiet attēlus un gaidiet turpmākus norādījumus.
Lai ātrāk veiktu izmaksu, varat arī nosūtīt šādu informāciju Klientu apkalpošanas dienestam pa e-pastu:
- Abonenta nosaukums
- Pasūtījuma datums
- Pasūtījuma numurs (var izmantot arī kā pirkuma rēķina pielikumu).
- Produkta kods / SKU
- Atgriešanās iemesls
Pēc pieteikuma iesniegšanas un apstiprinājuma saņemšanas lūdzam klientus atgriezt preces Jūsu izvēlētajā veidā.
Standarta atteikuma veidlapu var atrast https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf
Jūs varat atgriezties:
- Omniva, Smartpost vai DPD paku automāti Tallinā, Nurmenuku – Tel. +372 5306 2253
- Ar kurjeru: Päevalille 8-4, Tallina, 13517, tālr. +372 53062253
- Birojs: Päevalille iela 8-4, Tallina, 13517. Atvērts no pirmdienas līdz piektdienai 09:00-17:00
* Atpakaļnosūtīšanas izmaksas sedz Pircējs, ja vien nav panākta cita vienošanās.
Pēc preču nodošanas paku automātā vai kurjeram noteikti nosūtiet apstiprinājuma lapu/čeku uz mūsu e-pasta adresi, lai mēs varētu sākt atgriešanas procesu un pēc iespējas ātrāk pabeigt atgriešanu.
Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu draudzīgo klientu apkalpošanas dienestu.