Ja jums bija problēmas ar preci vai prece nav piemērota, tad preces ir iespējams atgriezt mūsu interneta veikalā 14 dienu laikā. 

Pirms nosūtāt atgriešanas pieprasījumu, pārliecinieties, ka:

  • Preces iepakojums ir atvērts, bet nav bojāts (atgriežamais iepakojums nav bojāts, saplēsts utt.).
  • Prece ir pilnībā nokomplektēta, t. i., iepakojums un visas detaļas ir neskartas.
  • Krājumam nav lietošanas pēdu.
  • Preces neietver atvērtos iepakojumos iepakotus higiēnas vai individuālās aizsardzības līdzekļus. 
  • Ja prece ir bojāta, noteikti pievienojiet attēlus un gaidiet turpmākus norādījumus. 

Lai ātrāk veiktu izmaksu, varat arī nosūtīt šādu informāciju Klientu apkalpošanas dienestam pa e-pastu:

  • Abonenta nosaukums
  • Pasūtījuma datums
  • Pasūtījuma numurs (var izmantot arī kā pirkuma rēķina pielikumu).
  • Produkta kods / SKU
  • Atgriešanās iemesls

Pēc pieteikuma iesniegšanas un apstiprinājuma saņemšanas lūdzam klientus atgriezt preces Jūsu izvēlētajā veidā.
Standarta atteikuma veidlapu var atrast https://e-kaubanduseliit.ee/wp-content/uploads/2015/01/JM_m41_lisa1.pdf

Jūs varat atgriezties:

  • Omniva, Smartpost vai DPD paku automāti Tallinā, Nurmenuku – Tel. +372 5306 2253
  • Ar kurjeru: Päevalille 8-4, Tallina, 13517, tālr. +372 53062253
  • Birojs: Päevalille iela 8-4, Tallina, 13517. Atvērts no pirmdienas līdz piektdienai 09:00-17:00

* Atpakaļnosūtīšanas izmaksas sedz Pircējs, ja vien nav panākta cita vienošanās. 

Pēc preču nodošanas paku automātā vai kurjeram noteikti nosūtiet apstiprinājuma lapu/čeku uz mūsu e-pasta adresi, lai mēs varētu sākt atgriešanas procesu un pēc iespējas ātrāk pabeigt atgriešanu. 

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mūsu draudzīgo klientu apkalpošanas dienestu. 

Mans grozs
Vēlmju saraksts
Nesen skatīts
Kategorijas