1. VISPĀRĪGA INFORMĀCIJA

1.1. Vēstuļu atbildes laiks ir līdz 5 darba dienām. Ja jums ir kādi jautājumi vai vēlaties uzzināt par pasūtījumu, droši sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu .

1.2 Maksājumi tiek pieņemti EUR valūtā.

1.3 Šo tīmekļa vietni pārvalda Medifum Group OÜ.

2. PASŪTĪŠANA

2.1. Jūs varat pasūtīt produktus no mūsu interneta veikala bez reģistrācijas, bet reģistrētajiem lietotājiem var tikt piemērotas papildu atlaides. Sistēma ir droša un ērti lietojama, un personas dati ir aizsargāti ar mums.

2.2 Lai veiktu pasūtījumu, jāveic šādas darbības:

1) Pievienojiet attiecīgo(-os) produktu(-us) iepirkumu grozā;

2) Dodieties uz iepirkumu grozu, noklikšķinot uz iepirkumu groza pogas lapas augšpusē;

3) Aizpildiet pieprasītos laukus, izvēlieties atbilstošu transportu un maksājuma veidu;

4) Izlasiet pirkuma un pārdošanas noteikumus un nosacījumus un, ja tiem piekrītat, apstipriniet savu piekrišanu;

5) Noklikšķiniet uz pogas “Place Order” un veiciet maksājumu par savu pasūtījumu.

Tagad jums tikai jāgaida, kad pa e-pastu tiks saņemts pasūtījuma apstiprinājums un pasūtījums tiks apstrādāts.

3. MAKSĀJUMS

3.1 Pēc pirkuma veikšanas noteikti nospiediet pogu “Return to merchant “.

3.2 Mūsu tīmekļa vietnē jūs varat ātri un droši apmaksāt savu pasūtījumu, izmantojot bankas saites, nomas pirkumu partnerus un rēķinu/e-rēķinu.

3.2.1 Mēs atbalstām šādas banku saites: Swedbank, SEB, LHV banka, Luminor banka un COOP banka. Maksājumus apstrādā Montonio maksājumu starpniecības pakalpojums.

3.3 Pasūtījums tiks apstrādāts, tiklīdz jūsu veiktais maksājums 100% apmērā tiks ieskaitīts norēķinu kontā.

3.4. Pakalpojumu maksu, kas saistīta ar maksājumiem, sedz Pircējs.

4. APKALPOŠANA

4.1. Ja esat veiksmīgi samaksājis par savām precēm, jūsu e-pastam atbilstošais burts “pasūtījums apstiprināts” tiks nosūtīts ar detalizētu informāciju. Ja neesat saņēmis šo vēstuli, noteikti sazinieties ar klientu apkalpošanas dienestu. Pēc tam jūsu pasūtījums tiks izskatīts. Kad preces ir paņemtas, tās jums tiks nosūtītas, un jūs nekavējoties saņemsiet vēstuli uz e-pastu “Jūsu pasūtījums ir izdarīts”.

4.1.1 NB! Valsts svētku dienās nav sūtīšanas/saņemšanas.

4.2. Precīzus un atjauninātus piegādes veidus un to izmaksas varat uzzināt transporta informācijas lapā. Uzziņa: Informācija par transportu

4.3. Ja klients laikus neatsauc sūtījumu un tas tiek nosūtīts atpakaļ Medifum Group OÜ, klients ir atbildīgs par izmaksām, kas saistītas ar sūtījuma atgriešanu, un, ja tas tiek pieprasīts, par atkārtotas piegādes izmaksām. Ja klients ir pasūtījis preces, saņemot preces dīlercentrā, klientam ir pienākums saņemt preces 3 kalendāro mēnešu laikā. Ja preces netiek paņemtas, pasūtījums tiks nošķirts un par pasūtījumu samaksātā summa netiks atmaksāta.

5. ATTEIKUMA TIESĪBAS

5.1. Klientam ir tiesības atkāpties no līguma un apmainīt vai atgriezt preci 14 dienu laikā pēc pasūtītās preces saņemšanas, nenorādot iemeslu. Gadījumā, ja klients tiek atsaukts no līguma, klientam preces ir jāatgriež nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā.

5.2. No precēm var ņemt paraugus un tās pārbaudīt, lai pārliecinātos, ka tās ir derīgas vai nepiemērotas, bet testa laikā jānodrošina preču un to iepakojuma minimālā ietekme. Testēšana nozīmē tādu pašu lietojumu, kāds pirms pirkuma veikšanas ir ierasts mazumtirdzniecības uzņēmumos.

5.3. Atgrieztajam produktam jābūt oriģinālajā iepakojumā, ar oriģinālo marķējumu un tādā pašā stāvoklī, kādā tas bija piegādes brīdī klientam. Ja preces iepakojumu var atvērt, nesabojājot iepakojumu, klients apņemas iepakojumu atvērt šādā veidā. Ja preces oriģinālais iepakojums ir bojāts vai ja preces lietošana izmēģinājuma periodā pārsniedz preces pārbaudei nepieciešamo saprātīgo apmēru vai ja atgrieztās preces nav līdzīgā stāvoklī kā jaunās līdzīgās preces, Pārdevējam ir tiesības vienpusēji atskaitīt no klientam atdodamās summas kompensāciju, kas atbilst preces vērtības samazinājumam. Kompensācijas apmēru nosaka katru reizi, pamatojoties uz atgriezto preču vērtības samazinājuma apmēru, un kompensācijas summu paziņo līgumslēdzējai iestādei iespējami drīz pēc kompensācijas apmēra jānosaka.

5.4 Preču atgriešanas izmaksas sedz Pircējs, ja vien atgriešanas iemesls nav fakts, ka atgriežamā prece neatbilst pasūtījumam (piemēram, nepareiza vai bojāta prece).

5.5 Pircējam ir jāatdod preces 14 dienu laikā pēc pieteikuma iesniegšanas vai jāiesniedz pierādījums, ka tās ir nodevušas preces pārvadātājam iepriekš minētajā termiņā.

5.6. Saņemot atgrieztās preces, Internetvei cits nekavējoties, bet ne vēlāk kā 14 dienu laikā pēc atteikuma pieteikuma saņemšanas, atdod Pircējam visas maksas, kas saņemtas no Pircēja saskaņā ar Līgumu.

5.7. Tiešsaistes veikals var atteikties veikt atmaksu, kamēr tas nav atguvis līguma priekšmetu vai kamēr Pircējs nav sniedzis pierādījumus, ka ir nosūtījis preci atpakaļ, atkarībā no tā, kas notiek vispirms.

5.8. Ja Pircējs ir skaidri izvēlējies piegādes veidu, kas atšķiras no Lētākā standarta piegādes veida, ko piedāvā Internetveics, Internetveikalo nav jāatgriež patērētājam izmaksas, kas pārsniedz izmaksas, kas saistītas ar parasto piegādes veidu.

5.9. Interneta veikalam ir tiesības atteikties no pārdošanas un pieprasīt preci atpakaļ no Pircēja, ja preces cena interneta veikalā kļūdas dēļ ir ievērojami zemāka par preces tirgus cenu.

5.10. Lai izņemtu preci, Klientam ir jāaizpilda pieteikums par preces izņemšanu, kas atrodams šeit: Iesniegums par preču atgriešanu

5.11 Pēc pieteikuma iesniegšanas jūs varat nosūtīt preci Nurmenuku Smartpost, DPD vai Omniva paku dienestam pa tālruni +372 5301 6292 vai, ja prece ir lielāka izmēra, nosūtīt to atpakaļ uz mūsu biroju Meistri 16-101, 13517 Tallina.

5.12. Sūdzību iesniegšanas laiks ir 2 gadi. To darot, jāpatur prātā, ka, ja precēm 6 mēnešu laikā pēc to iegādes rodas defekts, tiek pieņemts, ka tās jau pastāvēja preces iegādes brīdī, ja vien pārdevējs nepierāda pretējo. Pēc 6 mēnešu termiņa beigām pēc preces iegādes patērētājam ir jāpierāda, ka tā ir ražošanas kļūda, nevis defekts, ko izraisījusi patērētāja nepareiza izmantošana.

5.13 Defekta gadījumā Pircējam ir tiesības ne vēlāk kā divu mēnešu laikā sazināties ar interneta veikalu, nosūtot e-pastu vai zvanot pa tālruni +372 5301 6292. Interneta veikals 15 dienu laikā atbildēs uz patērētāja iesniegto sūdzību rakstveidā vai formā, ko var atveidot rakstveidā.

5.14 Ja pasūtītās preces nevar piegādāt preču derīguma termiņa beigām vai kāda cita iemesla dēļ, pircējs tiks informēts pēc iespējas ātrāk un samaksātā nauda (ieskaitot piegādes izmaksas) tiks atmaksāta, parasti 1-2 darba dienu laikā. Atkarībā no maksājuma metodes maksājuma saņemšana var aizņemt līdz 7 darba dienām.

6. DATU AIZSARDZĪBA

6.1. Klienta personas dati tiek apstrādāti saskaņā ar Personas datu aizsardzības likumu.

6.2 Medifum Group OÜ vāc patērētāja personas datus, izveidojot klienta kontu un/vai veicot pasūtījumu.

6.3. Apstrādājamie personas dati ir Patērētāja vārds, e-pasta adrese, mobilā tālruņa numurs un vēlmes.

6.4 Medifum Group OÜ izmanto personas datus, lai sniegtu, attīstītu un personalizētu pakalpojumus patērētājam. Šiem pakalpojumiem jo īpaši jāietver preču pārdošana un personalizētu piedāvājumu organizēšana patērētājiem interneta veikalā.

6.5. Patērētājs dod tiesības vākt un apstrādāt Patērētāja personas datus un nosūtīt loģistikas partnerim preču piegādei nepieciešamos datus, ievadot datus interneta veikalā un ar attiecīgu apstiprinājumu.

6.6 Medifum Group OÜ ir tiesības izmantot Patērētāja dzīvesvietas vai uzņēmuma adresi, lai nosūtītu Patērētājam reklāmu un citu informāciju.

6.7. Patērētājam ir tiesības aizliegt savu personas datu vākšanu un izmantošanu jebkurā laikā, ja vien tas nav nepieciešams no līguma izrietošās prasības piedziņai vai preču piegādei. Piekrišanu iepriekš minēto personas datu izmantošanai nevar atsaukt ar atpakaļejošu spēku.

6.8. Elektronisko personas datu izmantošana tiešas nosūtīšanas mērķiem notiek tikai tad, ja patērētājs ir devis savu piekrišanu Medifum Group OÜ tīmekļa vietnē.

6.9. Šifrēta datu saziņa ar bankām, norēķinoties par pirkumiem, nodrošina patērētāja personīgās bankas informācijas drošību, kurai Medifum Group OÜ nav piekļuves.

6.9.1 Medifum Group OÜ neizpaudīs par Klientu saņemtos personas datus trešajām personām.

6.10 Medifum Group OÜ ir tiesības pārsūtīt klienta Facebook Messenger kampaņas, ziņas un paziņojumus, kas saistīti ar pasūtījumiem.

7. CITI NOSACĪJUMI

7.1 ATBILDĪBA UN NEPĀRVARAMA VARA:

7.1.1 Medifum Group OÜ ir atbildīga pret jums, un jūs esat atbildīgs pret Medifum Group OÜ par zaudējumiem, kas nodarīti otrai pusei, pārkāpjot šos Noteikumus un nosacījumus, Igaunijas Republikā spēkā esošajos tiesību aktos noteiktajos gadījumos un apmērā.

7.1.2 Medifum Group OÜ nav atbildīga par Jums nodarītajiem zaudējumiem vai Preces piegādes aizkavēšanos, ja zaudējumi vai Preces piegādes aizkavēšanās ir radušies apstākļu dēļ, kurus Medifum Group OÜ nav varējusi paredzēt un kurus Medifum Group OÜ nav paredzējusi un nav varējusi paredzēt (force majeure).

7.2. PIENĀKUMU NEIZPILDE:

7.2.1. Saistību pārkāpšana ir pasūtījuma noteikumu neizpilde vai neatbilstoša noteikumu izpilde, tai skaitā izpildes kavējums.

7.3 TIESISKĀS AIZSARDZĪBAS LĪDZEKĻI PIENĀKUMU NEIZPILDES GADĪJUMĀ:

7.3.1. Ja internet veikals ir pārkāpis savas saistības, Klients var:

1) pieprasīt pienākuma izpildi;

2) atsakās pildīt savas saistības;

3) pieprasīt kaitējuma kompensāciju;

4) atkāpjas no līguma vai izbeidz līgumu;

5) samazina cenu;

6) finanšu saistību izpildes kavējuma gadījumā pieprasa procentus par kavētiem maksājumus.

7.3.2. Saistību pārkāpuma gadījumā Klients var individuāli vai kopā izmantot visus tiesiskās aizsardzības līdzekļus, kas izriet no likuma vai līguma un ko var izmantot vienlaicīgi, ja vien likumā vai līgumā nav noteikts citādi. Jo īpaši tiesiskās aizsardzības līdzekļa izmantošana, kas izriet no pienākuma pārkāpuma, neatņem klientam tiesības pieprasīt kompensāciju par kaitējumu, ko radījis pienākuma pārkāpums.

7.3.3 Klients nevar atsaukties uz Medifum Group OÜ saistību neizpildi vai izmantot jebkādus tiesiskās aizsardzības līdzekļus attiecībā uz to, ciktāl neizpildi izraisījusi viņa paša rīcība vai apstāklis vai notikums, kas saistīts ar to un kura risku tas uzņemas.

8. KUPONI, REKLĀMAS KODI UN BALVU PUNKTI

8.1 Kuponus un reklāmas kodus var izmantot visi lietotāji, ja lietotājs tos ir saņēmis.

8.2 Kuponi un reklāmas kodi tiks izplatīti medifum Facebook fanu lapā un, ja lietotājs ir abonents, arī pa e-pastu.

8.3 Lai izmantotu kuponu vai akcijas kodu, jums ir jāpievieno produkti, kurus vēlaties iegādāties, iepirkumu grozā, jāievada kods iepirkumu groza reklāmas koda laukā un jānoklikšķina uz LISA, un sistēma automātiski aprēķinās atlaidi.

8.4 Kuponiem un reklāmas kodiem ir derīguma termiņš, un šo informāciju var atrast kupona saņemšanas brīdī.

8.5 Divus kuponus nevar izmantot vienlaicīgi.

8.6 Kuponu var izmantot kā papildu atlaidi produktam ar atlaidi, ja kupons to atļauj.

8.7. Balvu punktus katrs lietotājs nopelnīs bez reģistrācijas, izmantojot e-pastu. Ja abonenta e-pasta adrese dažādiem pasūtījumiem ir atšķirīga, punkti tiks uzkrāti dažādos kontos. Ir drošāk reģistrēt kontu, lai punkti netiktu izkaisīti pa dažādiem e-pasta adresātiem.

8.8 Iespēja nopelnīt balvu punktus ir 10 punkti par katru iztērēto 1 €.

8.9. Balvu punkti tiek izmantoti kā līdzatbalsts, par 100 punktiem jūs saņemsiet 1 € iepirkumu grozā.

8.10. Balvu punkti tiks noapaļoti līdz pusei veselā skaitļa.

8.11. Balvu punktus nevar apmainīt pret naudu vai pret atlaižu kuponiem.

8.12 Balvu punktu derīguma termiņš beidzas 3 mēnešu laikā.

8.13 Reģistrējot kontu, jūs nopelnīsiet 200 balvu punktus (2 €) nākamajam pasūtījumam.

8.14. Balvu punktus var izmantot ne vairāk kā 50% no groza summas vienā reizē.

9. KLIENTU TIESĪBAS STRĪDU IZŠĶIRŠANĀ

9.1 Jautājumus, kas nav īpaši atrisināti šajos Noteikumos un nosacījumos, regulē Igaunijas Republikā spēkā esošie tiesību akti.

9.2. Lai atrisinātu strīdu, klients var vērsties Eiropas Savienības Patērētāju strīdu izšķiršanas platformā(https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=ET), Patērētāju aizsardzības un tehniskā regulējuma birojā(https://www.ttja.ee/et/tarbijale/kaebuse-esitamine) vai tiesā.

Ja jums ir kādi jautājumi, lūdzu, sazinieties ar mums šeit vai zvaniet pa tālruni +372 5301 6292.
Mans grozs
Vēlmju saraksts
Nesen skatīts
Kategorijas